Avatar billede jipersson Nybegynder
17. juni 2009 - 16:00 Der er 8 kommentarer

geometrisk regnemaskine

Jeg har bygget/bygger en geometrisk regnemaskine på nettet
som kan spare selv den største talguru for enorme mængder tid.
og gør hr/fru jensen istand til også at være med

Men med en gennemsnitlig besøgsfrekvens på 6 mennesker om dagen
har jeg på et år tjent hele 15$ på reklamer.

hjælp søges til helt eller delvis Kommercialisering
dvs. som et downloadable program eller lign.

http://calc.homepage.dk
Avatar billede nicklasw Nybegynder
17. juni 2009 - 16:06 #1
Hej.
Syntes det ser spændende ud.
Hvad er det skrevet i?
Grunden til jeg godt vil vide det, er for at vide hvor "nemt" det vil være at lave det om til et "rigtigt" program.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
17. juni 2009 - 16:26 #2
Jeg vil næsten foreslå dig at prøve at skrive:
64 foot in meters
i en google søgning...
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2009 - 18:12 #3
Det kunne godt sælge som rigtigt program, altså for penge :-P
Du kunne prøve at læse min artikkel (og kommentarene) om søgemaskineoptimering:
http://www.eksperten.dk/guide/1290
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
17. juni 2009 - 18:28 #4
jeg vil bortset fra det meget gerne hjælpe dig med at lave et "downloadable" program - hvis du er interesseret kan du bare skrive direkte til mig i en privat besked...
Avatar billede jipersson Nybegynder
17. juni 2009 - 18:58 #5
Det eneste jeg bruger er notepad og paint
begge standard i windows
skriver i html/xhtml Javascript Css
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2009 - 19:41 #6
Wow! Det er godt nok vildt. Et så komplekst værktøj skrevet i notepad og paint, javascript og html. Du styrer!

Men, jeg ville nok skynde mig at få sat nogle copyrightoplysninger på det før nogle stjæler det, og så omdanne det til server-side scripting hen af vejen.
Mine egne fingre klør allerede efter at pille :-P
Avatar billede jipersson Nybegynder
17. juni 2009 - 20:15 #7
Jeg så jo helst programmet lavet i C++ eller lign.
Ved server-side scripting kan jeg såvidt jeg kan finde ud af
IKKE lave en side hvor det indtastet bliver behandlet efterhånden som man indtaster det og man derfor er nødt til at trykke på
en "send" knap
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2009 - 20:45 #8
Ja, jeg ville helt klart mene at der var et forretningspotentiale hvis du fik det lavet som program.

Man kan sagtens lave server-side scripting hvor data bliver bahandlet efterhånden som det bliver tastet ind. Teknologien kaldes AJAX og er en blanding af javascript og en server-side scriptingsprog, men hvor kilden ikke er tilgængelig for slutbrugeren.