Avatar billede tand Seniormester
17. juni 2009 - 09:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kvitering for modtagelse i Google gmail.

Hvordan bestiller jeg "kvitering for modtagelse af mail". I Google gmail.?
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juni 2009 - 09:49 #1
Hvorfor have besvaeret.

Du kan alligevel ikke regne med de kviteringer. Du kan faa en kvitering uden at det er laest og det kan blive laest uden at du faar en kvitering.
Avatar billede bmpi Nybegynder
17. juni 2009 - 10:08 #2
Nej, det er desværre ikke muligt indefra Gmail. Men hvis du har Gmail sat op i en email-klient, som fx Thunderbird eller Outlook, så kan du sætte klienten op til at kræve en kvittering.