Avatar billede tcob Nybegynder
15. juni 2009 - 15:57 Der er 6 kommentarer

Mangler en Betallings getway

Hej
Bær over med at det måske lyder som et lidt tamt spørgsmål.

Jeg skal bruge en løsning hvor jeg kan opkræve penge for ET produkt, ja kun et.
Men jeg har brug for at kunderne kan betale med kredit kort fra hele verden for at købe dette, pga bank overførelser tager for lang tid.
Det vil være lige voldsomt at købe en hel eshop, da det kun er et produkt, men jeg har svært ved at se hvilken andre muligheder der er.

Håber der er nogle der kan komme med nogle forslag.
Avatar billede leif Seniormester
15. juni 2009 - 16:49 #1
Nu er eShop og Betalingsgateway 2 forskellige ting.

En betalingsgateway er fx. FriBetaling, DIBS, ePay osv.
En eShop er selve butiksdelen.

Det burde være en forholdsvis enkelt sag at lave et lille system selv til shoppen hvis det er 1 produkt vi snakker om og så kode det op i mod en af de nævnte gateways.
Avatar billede tcob Nybegynder
16. juni 2009 - 08:28 #2
Hej
Ja forskelen er jeg med på. Men kan jeg nøjes med at lave en enkel form som sender info over til Epay?
Avatar billede tcob Nybegynder
16. juni 2009 - 08:50 #3
Eller retter kna jeg bare oprette en betalignsformular med de informationer jeg skal bruge fra kunden og kæde det sammen med Epay?
Avatar billede leif Seniormester
16. juni 2009 - 09:16 #4
Ja og Ja (Dog må indtastning af Kortoplysninger kun foregå på ePays servere og ikke på din egen server)
Avatar billede tcob Nybegynder
16. juni 2009 - 09:43 #5
okay og epay kan bare være et popup hvor disse intastst? eller bliver oplysningerne overført fra den form som jeg laver til epay?
Avatar billede leif Seniormester
05. juli 2009 - 23:32 #6
Nej, du må IKKE lave at kortoplysninger indtastes på din egen side i henhold til de nye krav (sådan som jeg har forstået det), men du submitter forskellige oplysninger til fx. epay, læs lidt på http://www.epay.dk/main/news.asp?newsid=55