Avatar billede scorp-d Nybegynder
15. juni 2009 - 11:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flexrate Bredbånd: Findes det stadig ?

Hey.

Jeg har et sommerhus som er udlejet 3 mdr om året, og udlejningsselskabet er begyndt at lægge pres på at man skal have internet for at kunne leje det ud.

Så jeg har ledt efter et billigt internet-abonnement og kom til at tænke på om der stadig findes flexrate eller om det helt er afskaffet?

Internettet vil jo højst blive brugt de 3 mdr om året.

Har pt. en basislinje ved TDC derude for at sikre at jeg kunne få internet når det blev nødvendigt.

Scorp-D
Avatar billede osdata Nybegynder
15. juni 2009 - 12:28 #1
Hvorfor ikke sætte en routerbaseret mobil bredbåndsforbindelse op. Hvis du kun køber SIM-kort kan det opsiges med kort varsel og næste år bestiller du bare et nyt SIM-kort når det skal åbnes.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede scorp-d Nybegynder
15. juni 2009 - 12:50 #2
Fordi der ikke er dækning, har det nemlig i mine bærbare og ærger mig hver gang jeg kommer derud at jeg ikke kan bruge det.
Avatar billede osdata Nybegynder
15. juni 2009 - 12:57 #3
Er der hverken dækning med TDC eller 3?

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede scorp-d Nybegynder
15. juni 2009 - 13:11 #4
Har kun testede 3, men ser ikke ud til at TDC har voldsom god dækning der ifølge deres dækningskort.
Avatar billede scorp-d Nybegynder
16. juni 2009 - 08:56 #5
Nå men det må ende ud med at blive Fullrate, svært at finde noget til under 169kr.