Avatar billede Mikethk Nybegynder
11. juni 2009 - 18:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

excel på open office

Vi ved jo alle at open office er vejen frem :D

Så: Kan man kører en excel fil fra windows office på open office?

Altså redigere og ændre og læse excel filen fra windows office på open office?

Jeg ved at Open Office åbner .doc uden problemer. Men er ligsom noget andet. Det jo bare bogstaver..... Excel er meget koder og sådan. Vil have et svar fra en der er 100% sikker og ikke et gæt tak :)
Avatar billede nissen2630 Novice
11. juni 2009 - 18:58 #1
De eneste Excel filer jeg har haft problemer med er
når der er VBA kode i arket..Mig bekendt er det java der ligger som sprog i OpenOffice
Avatar billede Mikethk Nybegynder
11. juni 2009 - 19:06 #2
VBA? hvad er det for noget?

Har du erfaring med at bruge windows office filer i open office? Fra excel?
11. juni 2009 - 19:26 #3
Aiii Mikethk - du bliver blacklistet for den slags positive udtalelser om open office - al magt til Bill Gates :-D
Avatar billede nissen2630 Novice
11. juni 2009 - 19:40 #4
Ved da lidt om det :-)

VBA er Visual Basic som ligger som grundlag for programmering af funktioner i Excel.

Almindelige indbyggede funktioner I Excel har jeg ikke mødt nogen problemer med i OpenOffice.

>>smartoffice_dk: Hver er ham Bill du omtaler ;-)
Avatar billede Mikethk Nybegynder
11. juni 2009 - 22:35 #5
hvorfor skriver i ikke svar så jeg kan give karaktere? JEg kan da ikke sidde her og være far for alle. comon.
Avatar billede nissen2630 Novice
11. juni 2009 - 22:47 #6
Så får du da bare et svar :-)
Avatar billede nissen2630 Novice
11. juni 2009 - 22:48 #7
Normalt beder man om et svar hvis man syntes at der er en der har løst dit problem eller kommet med et forslag til en løsning.
Avatar billede 8719 Nybegynder
14. juni 2009 - 20:58 #8
Hvorfor tildeler du ikke point, når nu du har fået et svar? Vi kan jo ikke sidde her og være forældre til alle :-)