Avatar billede 150383 Nybegynder
11. juni 2009 - 15:16 Der er 1 løsning

Om CorelDrew3

Jeg har et billede oven på billede ville jeg gerne have en firkant med farve, men den skal være gennemsigtig farven så man også kan se billede igennem firkanten, hvordan laver jeg farven gennemsigtig?
Avatar billede ebea Ekspert
11. juni 2009 - 15:30 #1
Hej!  Nu er CorelDraw ikke lavet til at håndtere billeder, men kun til at tegne Vector grafik med. Dog kan du godt ved hjælp af firkant værktøjet, og ved brug af "fountain transparency" værktøjet, lave en firkant som bliver transparent.
Fountain transparency værktøjet, er det der ligner et vinglas.
MvH