Avatar billede Nitiam Nybegynder
11. juni 2009 - 13:30 Der er 3 kommentarer

Annulerede/mislykkede opdateringer i Windows Update

Hej eksperter.

På min liste over alle opdateringer er der en række annulerede/mislykkede opdateringer, som jeg ikke kan få frem på listen med tilgængelige opdateringer.

Hvordan får man annulerede/mislykkede opdateringer til at være tilgængelige på en vista 32-bit?

På forhånd tak
Avatar billede Nitiam Nybegynder
11. juni 2009 - 14:26 #1
Fejlkoden ved de annulerede: 8024000B

Og ved de mislykkede: 80071A90, 80080008, 80090017
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2009 - 14:27 #2
Jeg ved at man, når der kommer en ny opdatering, kan vælge - vidst ved at højreklikke på opdateringen, at man ikke vil have besked om netop denne opdatering længere.
Så længe du kan se de opdateringer på listen, vil mit gæt være, at du kan gøre noget lignende det samme og vælge at de skal forsøges installeret igen.
Avatar billede Nitiam Nybegynder
11. juni 2009 - 14:33 #3
Højre klik kan kun føre til "Kopier oplysninger" og "Vis detaljer". Den første kopier bare det, der står under vis detaljer.