Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2009 - 23:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på internettet efter XP installation

Hejsa!
Jeg skulle geninstallere min brors stationære pc!(*STA)
Det er også gået nogenlunde fint bortset fra at jeg ikke kan komme på internettet med den. Den er kablet til d-link 524  router. Fra *STA kan jeg se min bærbare pc (er på trådløst net) og den bærbare kan også finde den *STA. Så den er jo ihvertfald forbundet dertil. Har hentet alle de sidste nye drivere til den inc. LAN.
Den kan finde og har fået tildelt Ip adresse (automatisk) og DNS har stået på auto og jeg har prøvet at skrive en foretrukken "Open DNS" men stadig uden held. og nu er jeg så på bar bund...

Håber nogen kan hjælpe mig
Avatar billede Jensen DK Novice
10. juni 2009 - 06:29 #1
Prøv om dette kan hjælpe.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2009 - 18:34 #2
Virker desværre ikke. Andre forslag?
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2009 - 23:45 #3
Løsning: Hive Routeren fra og stikke pcen netkabel direkte i modemet!