Avatar billede ASBJ Nybegynder
08. juni 2009 - 17:23 Der er 3 kommentarer

Hvad dur MSI X320 og Acer AS3810T egentlig til?

Hej alle eksperter

Jeg skal have en ny computer, som er let, hurtig, kan køre office 2007, og som er billigt...

Jeg har kig på MSI'en (http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/X320-014NE_(Wupti1).html) og Acer'en (http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/1486289_(Wupti2).html).

Men har simpelthen så svært ved at vælge. Nogle cons' & pro's?

/ASBJ
Avatar billede martchap Nybegynder
08. juni 2009 - 17:32 #1
Jeg ville personligt vælge Acer'en. Kan godt lide at MSI'en har Atom processor (så er den også miljøvenlig - lavt strømforbrug), men den har altså bare ikke samme power som en *rigtig* processor. Så hvis du vil have power: Acer, og hvis du vil være miljøbevidst: MSI.
Avatar billede ASBJ Nybegynder
08. juni 2009 - 19:24 #2
Ja, det kan jeg sagtens følge dig i..

MSI'en er dog også virkelig lækker i designet, hvilket giver mig kvaler, da det også er en faktor :o)

Tror du (eller andre derude) at jeg virkelig vil kunne mærke en forskel i processoren, når den primært skal bruges til at skrive opgaver på?
Vil de egentlig begge to kunne køre office 2007 uden problemer?
Avatar billede dlc Nybegynder
12. juni 2009 - 12:33 #3
Er der nogen af jer der ved om MSI´en kan afspille film, nu når det er en Atom processor?