Avatar billede ranger1dk Nybegynder
08. juni 2009 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Problem med Internet

Hej Venner.

Jeg skriver for en Kolega som har fået problemmer med Internet efter installering af Open Office og opdatering til Explorer 8 til XP.
Han siger derefter var det slut med at komme på nettet har kigget på det og ved at få mange grå hår af det.

Via kompital fast ethernet-netværkstkort virker fint.

Lan-forbindelse begrænset eller ingen forbindelse står der

Der er et gult advarselskilt på har prøvet at fornye ip-adressen uden held og prøvet at oprettet en ny forbindelse det vil den ikke, kan heller ikke slette lan-forbindelse 3 har i et tip eller råd tiln at måske få det til at virke igen jeg kan desværre ikke hjælpe ham.
På forhånd tak.

Hilsen.
Jan.
Avatar billede martchap Nybegynder
08. juni 2009 - 17:19 #1
Først og fremmest, så prøv med en anden PC på samme forbindelse (for at finde ud af om det er netværket eller din vens PC). Tjek også at stikket sidder ordentligt i (ved godt det lyder liiidt for Microsoft Supporter agtigt)... Hvis det virker fint på en anden pc, så prøv evt at køre Windows i safe mode og hente en anden browser eller gen/afinstallere IE 8. Kør også en virusskanning.
Avatar billede ranger1dk Nybegynder
08. juni 2009 - 17:25 #2
Vi har prøvet på en anden pc og der kørere det fint uden problemmer.
Stikket sidder som det skal.
Øh dum som jeg er hvor kørere man i safe mode kender ikke xp godt da jeg selv har vista?
IE8 kom som automatisk opdatering sagde han.