Avatar billede J3N5 Nybegynder
07. juni 2009 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Chrome problem

Hej eksperter!

Jeg skiftede for nogle måneder siden fra IE til GC - og det er jeg glad for! Men nu er GC på en eller anden måde begyndt at komme med mine tidligere søgninger, når jeg fx søger på Googles hjemmeside eller denne hjemmeside (Eksperten.dk). Det er et klassisk IE-problem, men jeg kan ikke finde svar på problemet til GC. Og her da jeg for lidt tid siden oprettede en bruger, poppede min email op da jeg var ved at skrive den. Jeg har ikke bedt GC om at huske noget, og jeg ønsker derfor ikke det skal fortsætte!

Håber at høre fra jer :)
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2009 - 22:54 #1
Du kan trykke på delete tasten og forslaget forsvinder
Avatar billede J3N5 Nybegynder
08. juni 2009 - 00:30 #2
Men det forsvinder jo kun indtil jeg søger efter det igen. Ved godt det er et lille problem, men det må da kunne laves. Og det sjove er at det har virket helt fint, indtil for få dage siden hvor det begyndte uden jeg havde trykket på noget.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2009 - 00:49 #3
Ved godt den er irriterende, speciel når man har tastet noget forkert og den så husker den. Ellers har jeg ingen løsning
Avatar billede J3N5 Nybegynder
08. juni 2009 - 21:45 #4
Har nu løst problemet! Så til alle andre GC brugere, her er løsningen:

GC > Tilpasning og handlinger for Google Chrome > Valgmuligheder > Små justeringer > Formular til auto udfyldning > Fjern flueben.