Avatar billede poullykke Nybegynder
05. juni 2009 - 20:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bruger konti

Hej,
Når jeg går ind under c: -> bruger, er der kommet nogle nye mapper med betegnelsen S-1-5-19 , S-1-5-20 og s-1-5-21-( en masse tal )dem er der 2 af.
Der skulle vel kun være mappe med min konto og så den med delte filer ikke.?
disse mærkelige mapper er blevet oprettet for nylig, og ikke af mig.
Er der nogen som kan give en forklaring, og skal jeg gøre noget ?

Hilsen
Poul
Avatar billede poullykke Nybegynder
05. juni 2009 - 20:41 #1
N.B. når jeg åbner en mapper er der kun en fil i den. en dat fil : netuser, det er der i alle sammen
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 21:04 #2
Sikker på filen ikke heddet ntuser.dat?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 21:05 #3
P.s.
Hvilket styresystem???
Avatar billede poullykke Nybegynder
05. juni 2009 - 21:14 #4
Ja den hedder netuser.dat
Jeg bruger windows vista Home Premium
Avatar billede poullykke Nybegynder
04. marts 2010 - 20:51 #5
lukket