Avatar billede fieklokke Nybegynder
05. juni 2009 - 16:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm??

Hvorfor vil min skærm ikke starte op samtidig med pc boksen altid.
Sommetider forbliver den bare sort og jeg kan intet gøre uden at slukke pcén og genstarte ,så kommer den med spørgsmål om den skal starte i fejlsikret tilstand.
Avatar billede dragonknight Juniormester
05. juni 2009 - 20:17 #1
Hvis det er fra slumretilstand, så kan det være en driver, som ikke er så god til at håndtere dette.

Løsningen er at installere en ny driver, og det er givetvis grafikkortsdriveren, så prøv det.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
06. juni 2009 - 13:41 #2
Det er når jeg tænder den når den har været helt slukket.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
06. juni 2009 - 13:54 #3
Når jeg går ind i denne computer og finder grafikkort og beder den om at opdaterer det kan den ikke  finde nyere opdateringer.
Avatar billede dragonknight Juniormester
06. juni 2009 - 15:14 #4
Hent driveren fra producentens hjemmeside, og kør installationsprogrammet.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
26. juli 2009 - 17:25 #5
Skriv venligst et svar .Problemet er løst.
Avatar billede fieklokke Nybegynder
20. august 2011 - 13:13 #6
Så må jeg selv skrive svar når dragonknight ikke vil