Avatar billede Jehove Nybegynder
04. juni 2009 - 20:20 Der er 1 kommentar

Vista - Normalt med 75 processer kørende?

Er det normalt med 75 processerer kørende når man har vista?
Jeg så at csrss.exe muligvis kunne være en trojan. Jeg har to af dem, og jeg kan ikke trykke på dem for at se hvor de ligger i joblisten. Så at de skulle ligge i system og ikke i config.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2009 - 21:31 #1
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.

Velkommen til eksperten - du bruger en forkert kategori :)