Avatar billede teebee Nybegynder
03. juni 2009 - 22:24 Der er 10 kommentarer

Point ????

Hvorfor står der point under mit profilnavn og hvad skal det gøre godt for ?????????? Jeg kan ikke finde oplysninger om det nogen steder på eksperten.dk.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2009 - 22:29 #1
Point kan du bruge til at stille spørgsmål for.
Du har f.eks. udlovet 30 point for dette spørgsmål.

Du tjener point ved at svare på spørgsmål, + du får 5 point om dagen.
04. juni 2009 - 00:19 #2
http://expfaq.dk/ (Vejledende guide...)
Avatar billede teebee Nybegynder
04. juni 2009 - 00:41 #3
Jeg har lige læst lidt af http://expfaq.dk/ --- hold op hvor er der meget man skal sætte sig ind i bare for at stille et spørgsmål.

Hvis jeg spørger pænt kan jeg så ikke få min profil slettet totalt, og så kan i få Nørdland helt i fred for jer selv.

Tak for hjælpen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. juni 2009 - 09:00 #4
Nu eksisterer regler jo egentlig kun fordi, der er folk der ikke kan opføre sig ordentligt. Og så fordi at "at opføre sig ordentligt" kan defineres meget bredt.

Et almindeligt fornuftigt menneske ville nok ikke behøve at læse/lære nogle regler for færden på internettet - det kan man godt i forvejen, så du er helt velkommen til at stille spørgsmål, uden at sætte dig 100% ind i regelsættet.
Avatar billede teebee Nybegynder
04. juni 2009 - 18:43 #5
Til karise_larry

Funktionen:

Hvordan lukker jeg min konto?
Det gør du her:
www.exp.dk/konto.phtml?option=7. Sæt flueben i "Jeg ønsker ikke længere at kunne bruge min konto på Eksperten." og tryk "Udfør".

virker ikke, og da jeg gerne vil nedlægge min konto igen vil jeg høre hvordan jeg så gør.

Og nej du får ikke en fornuftig forklaring på hvorfor jeg vil ud igen.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2009 - 18:53 #6
Du kan ikke selv lukke din konto igen. Den "Vejledende guide" som karise_larry henviser til, er lavet til den gamle udgave af Eksperten.
Du kan prøve at oprette et spørgsmål om problemet i denne kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/CoAdmin/
Avatar billede teebee Nybegynder
05. juni 2009 - 15:03 #7
Slut herfra!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juni 2009 - 15:11 #8
Du skal lige lukke dine spørgsmål inden du forsvinder.  :-)

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 20:16 #9
Jeg har lige læst lidt af http://expfaq.dk/ --- hold op hvor er der meget man skal sætte sig ind i bare for at stille et spørgsmål

Der er intet at sætte sig ind i for at oprette et spørgsmål, udover en lille bitte smule arbejde med at finde en kategori og afsætte point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 20:18 #10
En faq er hvis man efterfølgende løber ind i et problem, eller man aldrig har prøvet forums som dette.

Faq´en skulle dog, efter sigende, blive lavet mere brugervenlig :)