Avatar billede pnr Nybegynder
03. juni 2009 - 13:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke søge på eksperten

Jeg har altid været glad for at bruge Eksperten, men efter i har fået nyt design kan ikke søg på Eksperten mere. Når jeg søger i en bestemt kategori får jeg aldrig nogen resultater.

Er det et problem der bliver løst?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2009 - 13:52 #1
Har du klikket på Avanceret søgning lige under søgefeltet øverst på siden?

Altså denne: http://www.eksperten.dk/search
Avatar billede snowball Novice
03. juni 2009 - 13:55 #2
Virker umiddelbart fint her. Søgning på "mysql" i PHP kategorien.

http://www.eksperten.dk/search?q=mysql&category=2&date_start=DD%2FMM%2F%C5%C5%C5%C5&date_end=DD%2FMM%2F%C5%C5%C5%C5

At der så er en fejl i link'ene til at bladre med er så en anden sag ;)
Avatar billede pnr Nybegynder
18. august 2010 - 13:28 #3
beklager at jeg ikke har fået den her lukket!
smid nogle svar så er der point
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2010 - 14:22 #4
Spørgsmål omkring brugen af Eksperten er pr. tradition gratis, så send du bare selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.  :-)
Avatar billede pnr Nybegynder
18. august 2010 - 14:52 #5
Tak for hjælpen!