Avatar billede teebee Nybegynder
03. juni 2009 - 13:11 Der er 11 kommentarer

Musik arkiv

Som en af få mennesker i DK optager jeg stadig musik på Mini-disc og lytter på mit anlæg. Efterhånden har jeg 90 stk. med en masse god musik på. Derfor mangler jeg et gratis program til oprettelse af et musikarkiv som bare skal kunne søge på kunstner eller titel, og så "spytte" mini-disc nr. og musiknr. ud. Min computer kører på XP.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 13:38 #1
Avatar billede teebee Nybegynder
03. juni 2009 - 13:55 #2
Det lyder som et godt program men er primært til at kunne finde rundt i alle de musikfiler man har på sin computer. Min musik ligger ude i den analoge verden og jeg vil gerne kunne taste oplysningerne ind manuelt.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 14:18 #3
Hmm! hvad er en Mini-disk om jeg må spørge?
Jeg kan ikke finde noget på nettet - underligt nok - som lige klare det du efterspørger.

Har du Microsoft Access?
Avatar billede teebee Nybegynder
03. juni 2009 - 22:21 #4
Hej jape44, en minidisc er et optagemedie som efterfulgte kassettebåndet, mere info her: http://www.onenationelectronics.com/articles/18098-Who-Invented-the-MiniDisc.html

Nej jeg har ikke M Acces, jeg ønsker bare et færdigt program som kan løse de specificerede opgaver.
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 23:11 #5
Spøjst!  Jeg har aldrig hørt om Mini-disc før nu, og jeg burde ellers være gammel nok :-)

Min tanke var at jeg måske kunne "strikke" et program sammen som ville løse dit spørgsmål. Derfor M Access

Jeg har ikke kunne finde noget færdigt program på Internetet
Avatar billede teebee Nybegynder
05. juni 2009 - 15:02 #6
Slut herfra!!
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juni 2009 - 15:10 #7
Du skal lige lukke dine spørgsmål inden du forsvinder.  :-)

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 15:47 #8
#6 ????

Sjov bemærkning???

jape44> en.wikipedia.org/wiki/MiniDisc
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2009 - 15:47 #9
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juni 2009 - 15:56 #10
john_stigers >> #6 hænger sammen med at teebee er igang med at lukke sin konto.
(Bare til info)
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2009 - 16:43 #11
John, Tak for linket. Jeg havde opfattelsen af at det var et Analogt medie han talte om.