Avatar billede ranni Forsker
02. juni 2009 - 21:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet Hjælp jeg er på rø...-. spanden.

Hej Jeg skulle have hjulpet en kammerat med at få DRM til at fungere igen.
Men når amatører tror de er kloge går det galt.
Nu er der ingen netadgang.
Der bruges TELIA mobil.
Forbindelse over USB TELIA viser 5 streger men når jeg trykker Browser eller Explorer kommer der en helt blank side og kun 1 grøn streg og siden forsvinder efter 5 sekunder.
Jeg har forsøgt gendannelse og under kontrolpanel er der overhovedet intet selv teksten unden globusen er forsvundet.
Kan jeg gøre noget  ???? andet end at lære, at ikke gøre klog på noget, jeg ikke har forstand på.

((Jeg troede,jeg havde lavet spørgsmålet den anden dag, men det fremkommer ikke i MINE INDLÆG))
Avatar billede snowball Novice
02. juni 2009 - 21:16 #1
Jeg har ikke en løsning på dit problem, men blot en forklaring til det sidste af dit spørgsmål.

Listen med "Indlæg" som vises i din profil boks i øverste højre hjørne, viser kun spørgsmål som du reelt deltager i. Eftersom du ikke har skrevet nogen indlæg i dine 2 sidste spørgsmål, så fremgår de heller ikke af den liste.

For at se en liste over alle dine oprettede spørgsmål, så skal du gå ind på din profil - http://www.eksperten.dk/profil/ranni - og derefter klikke på "Oprettede spørgsmål" i den nederste boks.

Husk venligst at lukke dit tidligere spørgsmål vedr. dette ved selv at lave et svar som du så accepterer.
Avatar billede ranni Forsker
08. juni 2009 - 10:13 #2
jeg føler mig som den tossede, der kan spørge om mere end 10 kloge, kan svare på.
På den anden side er det rart at have et problem, der også er et problem for selv meget klogere folk end jeg.
Jeg lader denne tråd stå lidt endnu i håbet om hjælp.
Avatar billede ranni Forsker
10. juni 2009 - 20:58 #3
ingen hjælp jeg lukker