Avatar billede slidt Nybegynder
02. juni 2009 - 20:40 Der er 3 kommentarer

Acer aspire one

Hey
Jeg har det problem at når jeg kører i vindue i maximum mode hopper det og der er grafiske problemer. F.eks. åbner jeg explorer hvor vindues rammen er blå, vil den skifte mellem lilla og andre farver, samt at den flimmer i det. Og det samme er tilfældet i alle andre lidt tungere programmer. Hvis det kører i bagrunden og jeg så åbner et program i normal mode så kan jeg se at grafikfejlene forsvinder i ruden bagved.
Spørgsmålet er hvordan kan jeg slippe for denne irreterende fejl?

Mvh slidt
Avatar billede mchlbk Praktikant
02. juni 2009 - 21:19 #1
Hoppen kan skyldes at maskinen er for varm.

En anden årsag kan være, at der mangler systemressourcer. Jeg tror ikke du kan opgradere grafikkortet i en Aspire One - hvis den overhovedet har et egentligt grafikkort. Men muligvis kan du få maskinen til at køre bedre hvis du giver den noget mere ram.
Avatar billede slidt Nybegynder
04. juni 2009 - 01:59 #2
Den kører hverken varm og det kræver ikke ligefrem det vilde grafik at trække programmer som explorer. Det mest mærkelige er at når jeg skifter over til grå vindues ramme i stedet for den blå stopper den med det. Synes bare det skulle være underligt at det skulle være rammene for har da trukket explorer og office på computer med mindre hardware end den her.
Avatar billede mchlbk Praktikant
05. juni 2009 - 18:26 #3
Men det må det jo være, når den ikke driller når du stiller mindre krav til den...

;)