Avatar billede sigyn Seniormester
27. maj 2009 - 12:56 Der er 1 løsning

Mystik med DCount og komboboks i formular

Jeg har en formular, hvor jeg har en del felter med DCount, DAvg, DSum, DMin og DMaks. Felterne er koblet op på en forespørgsel, som reagerer på en ramme med alternativknapper, en comboboks og to tekstbokse (Dato til og fra).  I går virkede det hele, men i dag reagerer D'erne ikke på min comboboks, de tilhørende grafer virker fint, og hvis jeg ændrer dato eller vælger en anden alternativknap, virker det også alt sammen. Jeg kan simpelthen ikke lige gennemskue hvor jeg skal finde problemet. Jeg arbejder i Access 2000 via citrix, og har også forsøgt på forskellige servere.

(Nu bliver spørgsmålet forhåbentlig ikke oprettet to gange, det driller nemlig også)
Avatar billede sigyn Seniormester
28. maj 2009 - 11:17 #1
Nu har jeg fået det til at virke, jeg aner ikke hvorfor og hvordan, men jeg satte me.felt.requery på et tilfældigt tekstfelt, og så virker det hele igen ?!?