Avatar billede bilde1985 Nybegynder
26. maj 2009 - 16:12 Der er 2 kommentarer

3d udskriftproblemer!

Hejsa Ekperter.
Jeg sidder og skal aflevere et installatør projekt her på torsdag, og har optegnet en komplet 3d tegning af bygning samt installation. Mit problem er nu at jeg opsætter viewports i paperspace som normalt, men når jeg vil udskrive, udskriver den kun 1cm af tegninge ca eller også er det en firkant i tegningen der mangler. Hvis jeg printer i sort / hvid udskriver den tegningen perfekt og selv når jeg ser udskriftet før jeg printer ser det korrekt ud. Nogle der har prøvet dette eller ved hvad der er galt?
Avatar billede kirstineka Nybegynder
26. maj 2009 - 16:26 #1
Prøv at se de forskellige indstillinger for "Shade plot options" i plotmenuen.
Jeg smutter hjemad nu, men skal nok "kigge ind" lidt senere....
hilsen Kirstineka
Avatar billede bilde1985 Nybegynder
26. maj 2009 - 17:46 #2
Okay, nu er jeg godt nok kørt hjem for at arbejde videre på opgaven til i morgen, hvor jeg igen kan komme op og prøve at udskrive da jeg ikke har nogen printer herhjemme. Problemet følger for resten tegningen, da jeg godt kan finde en gammel tegning og ud skrive normalt.