Avatar billede klute Nybegynder
09. juli 2001 - 09:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med at lukke ned

Jeg har et problem med at lukke computeren. Hver gang den skal lukke ned starter den op igen. Jeg trode først at det havde noget med netværk at gøre da jeg havde indstalleret to net-kort, men det løste ikke problemet ved at jeg fjernede det ene - kan det være virus ? Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak

Klute
Avatar billede francke Nybegynder
09. juli 2001 - 10:02 #1
Det er vel ikke så banalt at du overser at der står genstart når du klikker sluk ??
Avatar billede klute Nybegynder
09. juli 2001 - 10:03 #2
Nej ;-)
Avatar billede francke Nybegynder
09. juli 2001 - 10:20 #3
Har du rodet i bios for nylig??
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. juli 2001 - 10:24 #4
Hvis du kører med Win98 er det måske denne shutdownpatch du mangler:
http://www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE/Default.asp
Avatar billede klute Nybegynder
09. juli 2001 - 10:25 #5
francke > Når jeg \"lukker\" computeren er jeg nødt til at tage afbryderen på bagsiden - når jeg starter igen går den i bios og siger at der ikke er gemt oplysninger om processoren fra sidst den var startet.
Avatar billede klute Nybegynder
09. juli 2001 - 10:31 #6
Tak for hjælpen kimrosgaard.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
09. juli 2001 - 10:31 #7
tak for point :)

www.fotx.net/kimrosgaard