Avatar billede Bakkepigen Nybegynder
25. maj 2009 - 10:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Automatisk opstart

Hvordan forhindrer jeg Adobe acrobat professional 6.0 i at åbne automatisk? Når den gør det, kan jeg ikke uden videre læse PDF filer. Jeg må så ind og lukke Professional manuelt hver gang for at Reader skal åbne. Bøvlet. Skal det være sådan?
Avatar billede mrgumble Nybegynder
25. maj 2009 - 10:22 #1
Hvis du ikke kan læse PDF filer i Adobe Acrobat Professional, hvorfor fjerner du det ikke bare? Hvis det er fordi du gerne vil bevare muligheden for at lave PDF filer kan du installere en gratis PDF skriver. Se en oversigt her: http://www.techsupportalert.com/best-free-pdf-writer.htm

Og hvornår åbner Adobe Acrobat Professional automatisk? Med computeren? Når du forsøger at åbne en fil??
Avatar billede Bakkepigen Nybegynder
25. maj 2009 - 10:56 #2
Problemet opstår når jeg forsøger at åbne en PDF-fil - ikke de jeg har liggende på computeren, men de jeg får tilsendt og de der ligger på nettet, selvangivelse osv. Og ja, jeg har udelukkende programmet for at kunne lave PDF-filer selv, så hvis det er så nemt at jeg bare kan slette Professional og downloade det andet gør jeg selvfølgelig det!
Avatar billede mrgumble Nybegynder
25. maj 2009 - 11:05 #3
Hvis du gerne vil beholde Adobe Acrobat Profession vil jeg efterfølgende spørge om, hvilken browser du anvender. IE? Firefox? Er det kun i den ene browser eller begge det giver problemer?

I Firefox har jeg en tilføjelse der hedder "PDF Download" der giver lidt større indflydelse på, hvordan PDF dokumenterne åbnes. Så kan man vælge at de bliver åbnet "rigtigt" og ikke i Firefox.
Avatar billede Bakkepigen Nybegynder
25. maj 2009 - 11:30 #4
Jeg har kun IE.
Avatar billede Bakkepigen Nybegynder
28. juni 2009 - 10:06 #5
Nu har jeg downloadet Bullzip, og det fungerer fint, tak!

Hilsen
Bakkepigen