Avatar billede scifo Nybegynder
24. maj 2009 - 16:58 Der er 1 løsning

Hacked counterstrike server

Hej Eksperter.

Jeg har en Counterstrik source server kørende, og oplevede forleden dag, at jeg smed 2 folk ud fra den, og selv blev bannet et halvt sekund efter.

Jeg er den eneste der har admin rettighed på serveren.

Serveren er en standard srcDS (Source Dedicated server)
med flg. installeret:
Gungame 5
Mani Admin Plugin
Eventscripts
knifep3n plugin
noblock plugin
resetrank plugin

Jeg vil så gerne vide, om der er en der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan sikre at dette ikke sker igen, og hvis noget evt. kan fortælle mig hvordan de har kunnet gøre det?

Jeg vil lige sige at jeg er bekendt med sv_cheats 1 hacket, og den står self. på 0.

Med venlig hilsen
Scifo
Avatar billede scifo Nybegynder
19. juni 2009 - 10:27 #1
Lukket da jeg ikke har fået svar.