Avatar billede badal Nybegynder
22. maj 2009 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Umbraco spørgsmål

Jeg skal lave en form hvor man kan oprette produkter. Denne side kan kun ses af administratoren.
Der skal laves en anden side hvor man kan se produkterne.

Hvordan implementer man det bedst i en umbraco? SKal jeg lave 2 .NET web controller til oprette produkter og se produkter?

Eller kan man oprette produkter på en eller måde når man er inden for admin interfacet?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
23. maj 2009 - 16:45 #1
Hejsa badal :) har ikke pillet så meget med umbraco men har da en ide :)

Tror du skal lave to .Net controllere, på den måde holder du din kode adskilt og gør det klart nemmere for dig selv at debugge og opdatere..

Håber det var svar nok? :)
Avatar billede badal Nybegynder
25. maj 2009 - 13:13 #2
det er også sådan at jeg har implementeret det. Men jeg tænkte på om at man måske kunne bruge nogle af det indbyggede data types til formålet?
Avatar billede badal Nybegynder
25. maj 2009 - 13:17 #3
For hvis man implementer det i et .net user control så "låser" man jo html'en... Det vil sige at en administrator ikke alene igennem umbraco flytte rundt på html elementerne inde i user controlen. Men skal gøre det igennem visual studio.
Avatar billede badal Nybegynder
16. februar 2010 - 13:45 #4
lukker