Avatar billede hundevennen Nybegynder
22. maj 2009 - 18:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

databasestyret nyhedsbanner/ticker i asp

Jeg har nu søgt et par dage efter en nyhedsticker/banner med nyheder hentet fra en database(access).
Den skal scrolle data fra d.d.enten verticalt eller horisontalt med mulighed for at bestemme hastighed, samt måde altså ind fra venstre eller højre eller op og ned - er der ikke en der kender sådan et script.Det må gerne var en javascriptløsning - den skal bare være kombineret med at hente sine data fra en accessbase.
Oprettelse af nyheder/admindel kan jeg selv lave i asp.
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 14:20 #1
Avatar billede hundevennen Nybegynder
25. maj 2009 - 07:53 #2
jape44 - den er måske brugbar´.
jeg kunne ikke finde mit spm på listen her til morgen så jeg har oprettet det igen, så jegt sletter lige dether. så gå lige på det nye og læg en kort kommentar, så du kan få point hvis der bliver dig der vinder