Avatar billede olekaare Juniormester
22. maj 2009 - 09:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette søgninger i Google search og Live search efter opdatering til Explorer 8

Det er krop umuligt for mig at slette mine søgeresultater øverst til højre på skærmbilledet. Der angives et rødt kryds til højre for søgningerne, hvorfor en hver kan se, hvad jeg har søgt på. Hvad hjælper det så med funktionen "slet browserdata"? Hjælp mig stakkel. Anvender XP.

mvh
Ole Kaare
Avatar billede mchlbk Praktikant
22. maj 2009 - 09:43 #1
Du klikker bare på det røde kryds, det betyder "Slet".

:)
Avatar billede vejmand Juniormester
22. maj 2009 - 09:46 #2
Du kan fremover også bruge InPrivate-browsing: http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/features/browse-privately.aspx

Så burde den slet ikke gemme dine søgeord......
Avatar billede Cars10 Praktikant
22. maj 2009 - 09:47 #3
Kan du ikke trykke på pilen for at vise oversigten og vælge 'Ryd oversigt' ?
Avatar billede olekaare Juniormester
22. maj 2009 - 12:06 #4
Tak for dit svar. Jeg fik helt røde øre på grund af dit svar enkle svar :-)

Kan du også hjælpe mig med et sidste spørgsmål. Er det slet ikke muligt helt at fjerne "Panelet Favoritter", idet jeg alene foretrækker at betjene funktionerne på "Menulinien" - og så er der også mere plads på skærmen?
Jeg kan i "Værktøjslinier" fjerne fluebenet, så indholdet er væk, men bjælken og stjernen for favoritter er der stadigvæk.

mvh
Ole Kaare
Avatar billede Jensen DK Novice
22. maj 2009 - 14:13 #5
Den kan ikke fjernes det er der den hviser dine faner når du er logget ind på en side.
Avatar billede mchlbk Praktikant
22. maj 2009 - 15:18 #6
Hvis du fjerner fluebenet i "Panelet Favoritter" skulle panelet gerne slås sammen til en knap ("Favoritter") til venstre for dine åbne faneblade...
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2009 - 18:50 #7
"Du klikker bare på det røde kryds, det betyder "Slet"."
Det kan da hurtigt blive til mange klik, så der må da være en anden måde at gøre det på?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. marts 2011 - 12:13 #8
Er der en grund til at man selv hugger de udlovede point?