Avatar billede whitewolfie Nybegynder
18. maj 2009 - 18:48 Der er 6 kommentarer

Spil. kan jeg trække de fleste med dette?

Lige nu spiller jeg et spil kaldet WoW som jeg fornylig er begyndt på.
Jeg spiller det i højeste da det selvfølgelig ser pænest ud, meeeen har lidt lag sys jeg.

Har dette på min labtop.

Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.090302-1506)
          Language: Danish (Regional Setting: Danish)
System Manufacturer: TOSHIBA
      System Model: Satellite A300
              BIOS: InsydeH2O Version 1.70
          Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual  CPU  T3400  @ 2.16GHz (2 CPUs), ~2.2GHz
            Memory: 3070MB RAM
          Page File: 1418MB used, 4932MB available
        Windows Dir: C:\Windows
    DirectX Version: DirectX 10
Og graffikkort: Ati Mobility Radeon HD 3470

Hvordan kan jeg få spillet til at glide? Ms er fin.
På forhånd tak.
18. maj 2009 - 18:53 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2009 - 20:26 #2
Højeste opløsning er i dit tilfælde 1366 x 768 hvilket er en fin opløsning. Problemet er dit "midrange" grafikkort.
Gå i settings i wow og slå lidt af gejlet fra og se om ikke det hjælper.

P.s. hvad siger karises link når du tester din pc?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2009 - 20:29 #3
Ret midrange til lowend.

Problemet med det kort er at det understøtter en del gejl i wow - det gør det bare ikke ret godt, når du kører i højeste opløsning.
Det er kortet ikke hurtigt nok til.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2009 - 20:40 #4
http://www.notebookcheck.net/Comparison-of-Graphic-Cards.130.0.html

Her kan du sammenligne dit kort med andre - dit kort ligger i "Class 3"

Jeg har sammenlignte dit kort med GeForce 9200M GS og her er GeForce 9200M GS hurtigst.

Og 9200GS er ikke et jeg vil anbefale til gaming.
Avatar billede whitewolfie Nybegynder
18. maj 2009 - 20:59 #5
Takker folkens.

Det skal helst kører i højeste, det er det som er pointen.
Jeg passer alle tests i det link, men mit grafikkort og cpu der kunne sagtens være bedre.

Men du mener godt nok også det er grafikkortet som burde fornyes så jeg kan spille det optimale??
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2009 - 22:10 #6
Ja, men det er absolut ikke sikkert du kan skifte det.