Avatar billede svalde Nybegynder
17. maj 2009 - 17:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede i DropDown boks

Hey Eksperter,

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle der har en idé til hvordan jeg kan lave en Dropdown boks med et ikon/billede ud for hver linie.

Jeg ved ikke om det er muligt, det var bare en hurtig idé jeg fik, så er der nogle af jer der har en god idé til hvordan det måske kunne lade sig gøre!?

På forhånd tak,
Anders
Avatar billede julemandenb Nybegynder
17. maj 2009 - 22:31 #1
Alt efter hvad jeg forstår vil du have en Dropdown menu?
og derefter sætte billeder i den ?

- Hvad jeg vil mene er det ikke muligt ;s
Avatar billede svalde Nybegynder
18. maj 2009 - 19:27 #2
Tjo, Dropdown boks/dropdown menu det kommer vel ud på e3t. :)
jeg sad bare med koden, og tænkte på at det jo kunne pynte en del med et "ikon" ud for hver linie!

koden ser så ledes ud:

<select>
<option value="value1">text1</option>
<option value="value2">osv</option>
</select>

men igen, jeg er åben for andre forslag til hvordan det kan gøres!

/Anders
Avatar billede kdasummer Nybegynder
06. juli 2009 - 10:11 #3
Det kan ikke lade sig gøre med den kode du skriver.

Dog ville jeg kigge på frameworks så som jQuery UI (min egen favorit), prototype js, mootools osv... Der er garanteret mulighed for dropdown boxes med ikoner med disse js frameworks.
Avatar billede svalde Nybegynder
06. juli 2009 - 11:05 #4
hey kdasummer,

Det anede mig jo nok, men jeg vil da lige se påø nogle af de her frameworks. Tak for hjælpen, opretter du lige et svar, så skal du få nogle point.

/Anders
Avatar billede kdasummer Nybegynder
06. juli 2009 - 11:15 #5
svar!