Avatar billede malou115 Nybegynder
17. maj 2009 - 14:24 Der er 4 kommentarer

Hvordan låser jeg mit net?

Jeg har netop oprettet en trådløs forbindele med en router af mærket netgear CVG824G v3, og jeg har brug for hjælp til at låse nettet så der ikke er andre der kan bruge det.

På forhånd tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. maj 2009 - 18:32 #1
Brug den cd er føælger med router, så kan du nemt sætte det trådløse op.
Avatar billede malou115 Nybegynder
17. maj 2009 - 20:07 #2
Det kan jeg ikke da cd'en ikke kan bruges ved windows vista. Nettet virker også fint, jeg skal blot have låst forbindelsen så vores nabo ikke kan bruge det, det er nemlig et stort problem for os.
Avatar billede perhol Seniormester
17. maj 2009 - 22:48 #3
Du skal logge ind på CVG824G via en internetbrowser, for at kunne det skal du kende IP-adressen (brugernavn og password står på en label på CVG824G).
Herinde kan du opsætte den trådløse sikkerhed.
Derefter skal alle computere der skal bruge den trådløse forbindelse på din router koble sig på ved brug af netværksnavn og kodeord.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2009 - 19:52 #4
Husk at opsætning at sikret trådløst net, skal foregå via kabel!!!