Avatar billede jernhenrik47 Nybegynder
16. maj 2009 - 05:34 Der er 2 kommentarer

Er dette en fejl?

For nyligt skrev jeg et spørgsmål, som der var en fyr der gav en tilfredsstillende forklaring på. Jeg vil naturligvis gerne give ham de udlovede points. Men jeg kan ikke finde spørgsmålet i min profil. I "indlæg" kan jeg kun finde de gamle spørgsmål, og jeg synes desuden at jeg har prøvet alle andre knapper, og hvad jeg ellers kunne finde på.
Avatar billede Jensen DK Novice
16. maj 2009 - 06:52 #1
Avatar billede snowball Novice
16. maj 2009 - 14:40 #2
Du kan på http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/jernhenrik47 se dine oprettede spørgsmål. Du finder listen i din profil ved klikke på "Oprettede spørgsmål".

Spørgsmål med en grå eller gul cirkel ud for er de spørgsmål der endnu ikke er afsluttede.