Avatar billede funkystuff Nybegynder
15. maj 2009 - 15:14 Der er 2 kommentarer

NAS og access point

Hej
Jeg overvejer at købe en Synology DS209j og placere den ved mine printere. Der er desværre laaaaangt til min (D-link) router og vil helst ikke trække et langt kabel.

Kan jeg anvende et access point (som jeg ikke har erfaring med), koble denne til Synology'en og dermed få den på netværket?

Dvs.

Cybercity modem - D-link router - Access pont - Synology
Avatar billede neo-fisk Nybegynder
15. maj 2009 - 15:30 #1
så vil jeg mene du skal have fat i et access point der understøtter bridge funktionen :) så ville du kunne gøre dette :) men du tror ikke at overførsels hastigheden bliver for langsom?
Avatar billede funkystuff Nybegynder
15. maj 2009 - 22:48 #2
Aner det ikke. Men det optimale er nok et kabel - der er bare en etage imellem router og printere...