Avatar billede haverslev Novice
13. maj 2009 - 21:06 #1
Hvis den bl. a skal bruges til spil, så denne

http://www.jyskitcenter.dk/notebook_med_grafikkort/acer_tm_5530g624g32mn_4gb_320gb_grafikkort

De 2 andre har et GMA grafikkort som er ganske udemærket, men til spil er det ikke godt.
Der er Radeon HD 3470 XT meget bedre. :)
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-3470.9594.0.html
Avatar billede medurd Nybegynder
13. maj 2009 - 22:01 #2
Tak for svaret. Er der en anden computer som vil være bedre.
Avatar billede justrace Novice
13. maj 2009 - 22:42 #3
Medion fra ALDI kan varmt anbefales.
Avatar billede haverslev Novice
14. maj 2009 - 20:35 #4
Udfra de pc`ere du har fundet, så er dit pris leje vist okring 4500 - 5000 kr.
Denne koster dog lidt mere, men er også med et bedre grafikkort
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=490712&searchArea=&Soegeord=
Avatar billede haverslev Novice
14. maj 2009 - 20:40 #5
Kan ikke finde DVD/CD-Drev:
Prøv følgende. Klik på Start - Klik på Kør > Skriv: Regedit  - OK
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}  ( findes kun en mappe der begynder med: 4D36E965 )
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.  -  Genstart Pc`en.

-----------------------------------------------------------------

Ellers kan du prøve at Klik på start > kontolpanel > System > klik på faneblad Hardware > klik på knappen Enhedshåndtering
Klik på + udfror DVD/CD-drev
H-klik på dit DVD/CD-drev og vælg fjern og genstart pc`en
Lad Windows selv finde og installere det igen.
Avatar billede haverslev Novice
14. maj 2009 - 20:46 #6
Ups -  indlæg #5 var i det forkerte spørgsmål - sorry :)