Avatar billede erf Nybegynder
13. maj 2009 - 10:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vinduestilpasning i Access 2007

Jeg har et problem med formularer.
Jeg kan ikke få fat i kanten, således at jeg kan tilpasse vinduet. Formularene kommer kommer dermed til at fylde hele vinduet. Dette er uhensigtsmæssigt. Min/Max knapperne er uden for rækkevidde!
Avatar billede dla Praktikant
13. maj 2009 - 11:12 #1
Er det fordi de bliver vist som faner? Det klares på følgende måde (i engelsk version):

Access Options
Current database
Sæt hak i 'Overlapping Windows' i stedet for 'Tapped Documents'
Avatar billede erf Nybegynder
13. maj 2009 - 11:31 #2
Hej Dia

Jeg er sikker på du har ret. Men det drejer sig om en dansk version. Hvad heder i den danske version?
Avatar billede erf Nybegynder
13. maj 2009 - 11:38 #3
Hej dia

Du havde ret. Jeg fandt det. Det virkede.
Lille problen, men frygteligt irreterende!
Tak for hjælpen

erf
Avatar billede dla Praktikant
20. juli 2009 - 09:31 #4
Hmm... du siger tak for hjælpen, men du tog pointene selv... dem burde jeg vel egentlig have haft... men pyt, pyt!