Avatar billede sympotonic Nybegynder
12. maj 2009 - 21:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne hjemmeside

Hej alle,

Jeg er ved at rive håret af mig selv, da jeg prøver at åbne en hjemmeside i windows vista. og den bliver ved med at skrive udført, også er siden helt tom, bare kridt hvid. Oppe ved adresse baren er der en hængelås, og den siger noget om certifikater, og har installeret det, men den laver samme fejl..

Den skriver siden er krypteret eller noget, og er én tunerings oversigt fra bet24.com med poker resultater som er tilgængelige for alle..

Hvad gør jeg? har brugt flere timer på at komme forbi den lås, men kan ikke.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
12. maj 2009 - 21:46 #1
fortæl lige hvordan du kommer til den præcise tunerings oversigt - hvad skal vi klikke på for at komme samme sted hen som dig, altså dertil hvor du får fejlen.
Avatar billede sympotonic Nybegynder
12. maj 2009 - 21:56 #2
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
12. maj 2009 - 22:05 #3
Hmm - jeg får faktisk samme problem!
Siden ser tom ud - ligner en fejl fre Bet24's side.
Har du bekræftet med andre computere eller venner, om de kan se siden!
Tror det er gennerelt!

/Dan
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
12. maj 2009 - 22:07 #4
Det er en fejl på deres side!
Nu får jeg en script fejl på siden!
Måske de er blevet opmærksomme på problemet og er igang med at fejlrette!
Avatar billede sympotonic Nybegynder
12. maj 2009 - 22:11 #5
Tror ikke det er en fejl fra dem af, tror bare det vista der sucks endnu engang.. det jo en af verdens førende poker sites, så mund ikke andre kan se den, er jo på alle deres tuneringer man kan se præmier osv.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
12. maj 2009 - 22:16 #6
muligvis!
Men det første tydede på et certificat problem - jeg har nu indlæst certificatet, men det hjælper som sagt heller ikke!
Får nu en "An unexpected error has occured" i menu til venstre og på den siden du har linket til!

har dog skrevet til deres support.
og faktisk henvist hertil!

Havde du kontaktet deres kundeservice inden 22 - havde du haft mulighed for at gøre det via Chat - men nu har de lukket :(
Avatar billede sympotonic Nybegynder
12. maj 2009 - 22:19 #7
ej trist.. nå bliver spændende at se hvad de siger til det..

takker for indsatsen indtil nu
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
12. maj 2009 - 23:31 #8
Her er svaret jeg fik kl. 22.57!

Hej,

Vores side er nede i øjeblikket pga. opdateringer! Vi forventer at være oppe igen om en times tid. Vi beklager ulejligheden...

Skulle du have brug for atter at kontakte os henvis da venligst til denne mail-kode LTK143016142588X.

Med venlig hilsen,

Michael
Customer Support Agent
Bet24.com
www.bet24.com
Free Phone Denmark:  80 88 60 45
Free Phone Sverige: 020 794 734
Free Phone Norge: 800 132 72
Åbningstider for support: 09-21 hele ugen
Avatar billede sympotonic Nybegynder
13. maj 2009 - 20:34 #9
hmm idag laver den så samme fejl præcis.. den er bare helt tom som den plejer
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
19. maj 2009 - 21:38 #11
kan se jeg stadig får den fejl også... prøv evt at kontakte dem via deres support chat! Kunne være de kunne hjælpe!
Avatar billede sympotonic Nybegynder
20. maj 2009 - 06:10 #12
Okay jeg forsøger