Avatar billede schua Praktikant
11. maj 2009 - 23:41 Der er 1 kommentar

Hjælp til at ændre Flash Template

Hej Alle eksperter.

Vi overvejer at invistere i flg. template til vores firma vi skal starte op. http://www.easytemplates.com/preview/300110046

Det vores spørgsmål går på, er om der er nogle der vil hjælpe os med at rette det til, sådan det kommer til at passe til vores firma, samt hjælp med at uploade det til vores købte webhotel?

Firmaet skal leje show biler ud til f.eks. firma arrangementer osv.

Vi har ikke pt, så mange biler i vores database, men det regner vi stærkt med det kommer med tiden.

Vi har valgt at dele bilerne ind i forskellige kategorier som er flg.

- Nicecars
- Classiccars
- Fastcars
- Soundcars
- Dreamcars

Det der er vigtig for os, er at vi har muligheden for nemt, at kunne ligge nye biler ind på siden, samt rette i teksten. Alt er relativt, det behøver jo ikke være ligesom at rette en tekst i word :D

Håber der er nogle der vil være behjælpelige med vores ambitiøse projekt.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
12. maj 2009 - 17:44 #1
Udmærket idé, I har fået der..

Jeg kan ikke hjælpe jer, og hvis der heller ikke er andre der kan, så vil jeg helt klart anbefale jer at købe templaten, og gå til ét af de mange online bureauer som kan konvertere templaten til at kunne køre i fx WordPress eller JOOMLA!, så I selv efterfølgende kan redigere og tilføje indhold.
Hvis I vælger den løsning, er I fremover uafhængige af andres hjælp, og den smule Flash, der ikke umiddelbart kan integreres i et CMS system, vil jeg tro I godt kan leve uden..

Pøj-pøj

;-P