Avatar billede trench Nybegynder
10. maj 2009 - 20:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sletning af gammel profil

Jeg vil gerne have hjælp til at slette en gammel profil (sidst benyttet 2007).
Jeg har opdaget at profilen, pga. af et par indlæg indeholdende mit fulde (lidt specielle) navn, dukker op ved en søgning med Google.

Det er jeg _meget ked af_ og vil derfor meget gerne have slettet hele profilen eller indlæggene eller navnet/navnene.
Avatar billede trench Nybegynder
10. maj 2009 - 20:24 #1
Det er en fejl at navnet er kommet med i indlægget!

Jeg ønsker af private årsager ikke at kunne findes nogen steder, overhovedet!
Avatar billede snowball Novice
10. maj 2009 - 21:12 #2
Vi sletter af gode grunde ikke hele profiler uden der er en rigtig, rigtig god grund til det, men prøv og send mig en mail med hvilket brugernavn og hvilke spørgsmål det drejer sig om.
Avatar billede trench Nybegynder
10. maj 2009 - 22:51 #3
Har sendt mailen via din hjemmeside. Ved ikke om det var rigtigt. Hvis ikke, fortæl mig venligst hvilken jeg skal benytte i stedet.
Avatar billede snowball Novice
11. maj 2009 - 15:20 #4
Det ser ikke ud til at den er kommet frem. Er du venlig at sende beskeden til den email der står i min profil?
Avatar billede snowball Novice
11. maj 2009 - 22:54 #5
Det pågældende indlæg er blevet fjernet.

Hvornår Google fjerner det fra sin cache er vi ikke herre over ;)
Avatar billede trench Nybegynder
12. maj 2009 - 03:28 #6
Tusinde tak!!! :)
Avatar billede snowball Novice
12. maj 2009 - 08:31 #7
Spørgsmål om Eksperten er gratis, så lav venligst et svar som du så accepterer for at lukke spørgsmålet.
Avatar billede trench Nybegynder
12. maj 2009 - 14:17 #8
Ok.