Avatar billede Mcpigen28 Nybegynder
07. maj 2009 - 07:05 Der er 6 kommentarer

Printer.

Nu har jeg et problem med min printer.
Jeg har lige skiftet begge farvepartroner i den og nu vil den ikke skrive ud.
Patronslampen står bare og blinker??
Hva gør jeg??
Printeren er en Hp deskjet 920C
jeg har prøvet at rense dem uden held:(
arggghhh.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. maj 2009 - 09:21 #1
Tja - noget er galt :-)

Du må tage patronerne ud og prøve at sætte dem i igen. Du har fjernet beskyttelsesfilmen, ikke?

Du skal tjekke alle de kobberfarvede prikker - det er kontaktfladerne, og enten dem på printerpatronen, eller de små pinne inde i holderen er snavsede.

Og virker det ikke at rense disse, så er en af, eller begge patroner, defekte. Det er ikke nogle gamle, der har overskredet salgsdatoen, vel? Er de nykøbt, har du garanti på dem, som med alt muligt andet, og så er det bare at returnere dem.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
07. maj 2009 - 09:24 #2
Det er derfor der er så VIGTIGT man læser brugs anvisningen også selvom man tror det bare lige er at skifte :)

Ellers hvor har du købt dine patoner? hendvend dig der og få dem til at hjælpe dig :)
Avatar billede fusion-it Nybegynder
07. maj 2009 - 09:26 #3
Det første jeg gjorde var at smide din printer model ind i google og første link var dette her :

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/sm/WF13a/18972-236251-236261-14438-236261-28856.html

Tjek om du har de rigtige patroner :)
Avatar billede Mcpigen28 Nybegynder
07. maj 2009 - 09:49 #4
Alt det har jeg tjekket og de er sku helt nye:(
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. maj 2009 - 10:18 #5
Jammen så er det en tur til forhandleren...

...med mindre fejlen også var der før du skiftede patroner.

Har du stadig de gamle? - så kunne du jo montere dem en ad gangen, for at se om det blot skulle være én af patronerne der fejler.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
07. maj 2009 - 10:18 #6
I så fald ville jeg få dem byttet :)