Avatar billede Greenland Nybegynder
06. maj 2009 - 17:21 Der er 2 kommentarer

Threads

Er det muligt ved hjælp af fx en Thread at overvåge om en sockets OnDataReceived modtager data.

Jeg skal lave en funktion der checker om et remote system sender data til mit program inden for et givet tidsinterval.
Hvis programmet ikke modtager nogen data i fx 1 dag, så skal systemet sende en mail til administrator om at data ikke bliver modtaget/sendt.

Jeg skal nok bruge to tråde til dette. Den ene tråd lytter på indkommende trafik, og den anden skal ved givne tidspunkter checke om den anden tråd får noget data.

Nogen forslag til løsning ?

mvh

PigBear
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2009 - 17:27 #1
Hvad med at vende den lidt om og bruge en timer.

Hver gang der kommer noget cancles den eksisterende timer og en ny timer saettes til at koere om X tidsenheder.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. juli 2009 - 04:35 #2
grønland ?