Avatar billede d.kryger Praktikant
06. maj 2009 - 11:19 Der er 1 løsning

Logning af data

Hej eksperter...

En af vores kunder (et hotel) ønsker at tilbyde trådløst internet til deres kunder, men lovgivningen siger jo at de skal logge alt hvad der bliver søgt på.

Jeg har ikke selv ret meget styr på det, så derfor har anbefalet dem at outsource det. Jeg er faldet over PowerNet (http://www.powernet.dk/Default.asp?Action=Details&Item=177) men jeg kender ikke til firmaet og kunne godt tænke mig nogle alternativer så jeg kan se hvordan priserne hænger sammen...

Kan nogen give mig nogle links til andre firmaet som tilbyder det?
Avatar billede d.kryger Praktikant
02. september 2009 - 09:22 #1
Lukker!