Avatar billede deichmann Nybegynder
05. maj 2009 - 12:11 Der er 3 kommentarer

2 skærme - GT9500

Hey!

Har netop fået endnu en Samsung T240 skærm, jeg skal have sat til min pc!

Mit grafikkort er et Nvidia 9500 GT med 2 HDMI udgange!

Men når jeg sætter skærm til nr 2 udgang, og siger udvid skrivebord sker der ingenting!

Hvad gør jeg forkert? Både gjort det i Nvidia eget indstillingsprogram og i Vista Skærmindstillinger!

Mvh
Christian
Avatar billede lakridserne Nybegynder
05. maj 2009 - 12:36 #1
Altså skal jeg forstå det sådan at den stadig viser billedet på den primære skærm (den du havde i forvejen), men ikke på den du har købt?
Avatar billede deichmann Nybegynder
05. maj 2009 - 12:43 #2
Jep lige præcis!

Har så fundet ud af at, hvis jeg sætter opløsningen til 1600*1200 på skærm 2, så virker skærm billedet! Men forsvinder igen hvis jeg sætter opløsningen op!!

Skulle gerne køre 1920*1200 på begge skærme!!!
Avatar billede deichmann Nybegynder
05. maj 2009 - 13:01 #3
Jamen det er så sick det her!!!!!!!!!!!

Magter ikke det pisse computer crap mere!

Nå men hvis jeg sætter opløsningen ned på 1600*1200 på skærm 2, kommer der billeder på! Men det kommer og går!!! Lige som at grafik kortet/pcen ikke kan trække det!

Skulle gerne køre 1920*1200 - Som jeg gør med en skærm, no problem der!

Grafik kortet er et Nvidia GeForce GT9500 med

Chip-Type: GeForce 9500 GT
DAC-Type: Integrated RAMDAC
Kortstreng: GeForce 9500 GT
Bios-oplysninger: Version 52.94.26.0.8

Samlet tilgængelig grafikhukommelse 2303 mb
Dedikeret skærmkorthukommelse: 512 mb
Systemets skærmkorthukommelse 0 mb
Delt systemhukommelse 1791 mb

Aner ikke hvad det betyder!

Kører vista 64bit home!