Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2009 - 19:59 Der er 6 kommentarer

Fejl i Explore 8

Da jeg ikke kunne gøre mine ikoner mindre i IE8 ( feltet mangler simpelthen ) i min version.

Sendte jeg en henvendelse til Windows Explore support vedr. denne fejl.

Bliver ringet op kl 1030 i dag fra Windows Explore support.

De finder ud af at det helt klart er en fejl i min version, de ville arbejde på sagen. Og vil ringe mig op senere i dag med en løsning på problemet.

Jeg høre dog aldrig noget……

Da jeg ligeledes har haft mange andre problemer siden jeg fik Explore 8 for 2 dag siden.
Min pc. Incl. Explore har opført sig VILDT mærkeligt siden jeg fik den.

Så nu vil jeg gerne slette ie8 og hav min ie7 igen.

Er der nogen der kan give mig en udførlig beskrivelse af hvordan jeg slettet i8 ?????

Ps. Fik en beskrivelse i går at jeg skulle gå ind i fjern program ------ Der kan jeg SÅ ikke finde den.

(Dette er vista)
Avatar billede mchlbk Praktikant
01. maj 2009 - 20:37 #1
Microsoft har lavet en vejledning til at fjerne Explorer 8, så du er nok ikke den eneste der er lidt irriteret over den. ;)

Find den her: http://support.microsoft.com/kb/957700

:)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2009 - 20:39 #2
Syntes bare det har kørt så dårligt siden jeg fik IE8 istedet for IE7.
Og nu denne fejl i min version, som de ikke vil/ kan give svar på.
DAMN
Prøve  med dit link
Avatar billede mchlbk Praktikant
01. maj 2009 - 21:13 #3
Ja jeg har hørt det fra flere. Selv kører jeg primært Firefox, men det er jo en smagssag.

Meld tilbage om hvordan det går.

:)
Avatar billede showsource Seniormester
01. maj 2009 - 21:31 #4
Jeg har IE 8, 8.0.6001.18702 på XPpro med SP2
Synes egentlig den er meget fed, så det er lige før jeg bruger den til nettet også, men jeg holder mig nu til google chrome eller firefox ;O)

Og jeg har ingen probs. med stor/små ikoner
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2009 - 21:50 #5
Ok, men min køre ikke rigtig.
Og der er fejl I.
Kan undre mig over at jeg bliver ringet op af Windows Explore support, som siger, at de vil ringe mig op senere når de havde svar på probblemet, og at jeg så ikke høre mere fra dem.

Ender nok med at jeg må vende tilbage ti IE 7
Avatar billede fusion-it Nybegynder
01. maj 2009 - 23:23 #6
#Ender nok med at jeg må vende tilbage ti IE 7

Ville dette ikke være nok for dig til at skifte til FF?

hehe

Jeg har nemlig lige selv med STOR fornøjelse skiftet til FF efter mange år med IE og har ikke fortrudt.