Avatar billede marker27 Nybegynder
30. april 2009 - 08:07 Der er 1 kommentar

C# Multiplayer API

Er der nogen som kender en god API for multiplayer spil? Sidder med et lille spil som jeg skal have kodet om til at fungere over nettet - og taenkte paa om der var nogle gratis/kommercielle APIer for multiplayer spil - Det behoever ikke at vaere noget super avanceret da det skal bruges til "casual games" - kan ikke lige huske hvad det svarer til paa Dansk.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. april 2009 - 19:00 #1
Hvilken funktionalitet skal det API levere som er udover basal netvaerks kommunikation?