Avatar billede marker27 Nybegynder
30. april 2009 - 04:53 Der er 3 kommentarer

ADSL Paa Bornholm

Er der nogen som ved hvad den hurtigste ADSL forbindelse som man kan faa paa Bornholm er?

Daekker fx. Fullrate der?

Har faaet tilbudt job der, men hvis max er 2-4mb forb. saa.....
Avatar billede thesheriff Nybegynder
30. april 2009 - 06:59 #1
Det kommer jo meget an på afstanden til nærmeste central samt kvaliteten af kobberet.

Men du kan jo selv slå adressen op:

https://www.fullrate.dk/bestilling/adresse.php
Avatar billede marker27 Nybegynder
30. april 2009 - 08:49 #2
Suk... De leverer slet ikke paa Bornholm - saa det er tilbage til TDC eller lign?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
30. april 2009 - 12:08 #3
Du kunne jo prøve Telmore.