Avatar billede donella Nybegynder
29. april 2009 - 08:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp mig

hej jeg har en bærbarcomputer hvor jeg ikke har recovery cd til det er en hp omnibook 3000 jeg har er der nogen der sidder inde med en sådanne cd eller er der nogen der ved hvor jeg kan finde den henne inde på nettet? er der nogen der ved hvor jeg kan download windows xp henne så jeg kan bruge den på computeren.
håber meget at der er en eller flere der kan hjælpe mig.
Avatar billede igoogle Forsker
29. april 2009 - 09:07 #1
du kan kontakte HP som nok gerne vil sende dig en ny cd.
Avatar billede donella Nybegynder
29. april 2009 - 09:40 #2
det har jeg prøvet og det kan de ikke for jeg mangler et nr som de skal bruge det nr har jeg ikke men jeg fortælle dem hvad min computer hedder og det hjælper ikke noget eller også gider de bare ikke finde den. hvad skal jeg gøre ? når jeg starter den op skriver den windows could not start becaus the following file is missing or corrupt: system3\drivers\pci.sys