Avatar billede wheeee Nybegynder
19. april 2009 - 11:15 Der er 2 kommentarer

IIS 7 - Windows 2008 Application Error

Hej!
Her fandtes ikke en IIS7 / Windows 2008 kategori så derfor denne.
Jeg har lige installeret SmarterMail 5.x på IIS 7 Windows 2008 og den virker fint! Der fås application error under API. Se denne:

Server Error in '/' Application.
------------------------------------------------
Request format is unrecognized for URL unexpectedly ending in '/GetAllDomains'.

Der udføres en POST fra PHP/Curl med denne streng:
"http://xxxxxxxxxx.xx/Services/svcDomainAdmin.asmx/GetAllDomains"
og fejlen opstår. Jeg har tjekket at ASP.NET 2 er på IIS 7.

Samme API kald fungerede fint under min tidligere Windows 2003 server med IIS og samme opsætning. Hvad kan være galt?

Nogen ideer til ovenstående?

Hint mig på vej og 30 point er på din vej.
Avatar billede wheeee Nybegynder
19. april 2009 - 13:57 #1
--- UPDATE ---
Virker fint fra localhost men ikke fra remote host
--- UPDATE ---
Avatar billede wheeee Nybegynder
22. april 2009 - 22:39 #2
Lukket