Avatar billede CalE Nybegynder
18. april 2009 - 10:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bærbar

Hej eksperter..

Hvor finder man en rigtig god gamer - bærbar nu om dage?
18. april 2009 - 11:11 #1
(Ikke særlig sigende overskrift ?)

Hvilket prislag ?

http://www.eksperten.dk/spm/868837
Avatar billede Tester1 Nybegynder
18. april 2009 - 12:12 #2
Dell har et stort udvalg=/

Det er typisk jo mere man giver, desto bedre er de.

Køb aldrig bærbare ved aldi, det er mit eneste råd:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2009 - 20:39 #3
Aldi har nu fået tjek på servicen efter en del sager, så der kan man roligt købe.

En kammerat købte en bærbar sidst de havde bud, og den ville ikke lade batteriet, så det fejlmeldte vi til Aldi. De sagde at vi kunne prøve 2 ting: følge normal procedure med at sende den ind til service eller ringe til Compare (mener jeg det var...) og fortælle dem om det og høre om de havde nogen tip. Vi valgte det sidste, og fik tilsendt et nyt batteri - det virkede :)
Så roser herfra :)
Avatar billede CalE Nybegynder
19. april 2009 - 20:08 #4
det må være en 7000,- cirka lidt til og eller fra går som end nok

Dell har nogle rigtig gode nogle må man sige .. takker for det :D
Avatar billede CalE Nybegynder
19. april 2009 - 22:47 #6
Så skriv dog et svar ? :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2009 - 22:55 #7
Hvem? :)
19. april 2009 - 22:58 #8
Ping ?
Avatar billede CalE Nybegynder
19. april 2009 - 23:14 #9
Takker - det bliver en fed konformationsgave :D - håber det er nok til at trække hans WOW og xxx downloads hehehe