Avatar billede squazz Novice
17. april 2009 - 13:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Morzilla logger mig ud

Hey eksperter,

Jeg ved ikke htl hvordan jeg skal forklare det, ud over at det er som om Firefox 3 automatisk logger mig ud?

Jeg har på facebook, og en række online spil været udsat for at jeg MEGET ofte skal logge på igen. At jeg simpelthen bliver smidt af...

I online spil fra Gameforge (Ogame.dk eller Battleknight.dk) får jeg at vide at der er noget galt med min session, og/eller at jeg har skiftet IP siden jeg sidst loggede på... Jeg ved ikke om dette kunne bruges som en hjælp? :D

Jeg har prøvet at slette alle cookies, både med Morzillas funktion og med CCleaner... Jeg har prøvet at slette morzilla helt, og så installere det igen, reparere det og installere oveni... Jeg er simpelthen løbet tør for idéer...
Avatar billede amite Mester
18. april 2009 - 22:20 #1
Hmm...fik lige en indskydelse at det faktisk godt kunne være et network.cookie.lifetimePolicy problem.

Prøve at tjek Firefox's config fil (Skriv "about:config" i addressebaren) og find network.cookie.lifetimePolicy - tjek at den står til "0".

Hvis ikke, så tjek evt. om der er noget som står i status "user set"....og ret det i så fald tilbage til default.
Avatar billede squazz Novice
19. april 2009 - 00:33 #2
Det står 0
Avatar billede squazz Novice
20. april 2009 - 23:16 #3
Ny update... Jeg har downloaded Morzillas "Flocker", tilsyneladende er der det samme problem her...
Avatar billede mchlbk Praktikant
25. april 2009 - 22:21 #4
Har du samme problem i Internet Explorer?
Avatar billede squazz Novice
26. april 2009 - 16:47 #5
Nej, problemet fremstår kun i browsere fra Morzilla
Avatar billede mchlbk Praktikant
26. april 2009 - 19:59 #6
Hmm...

Idé: Man kunne prøve at fjerne browseren fuldstændig med Revo http://www.revouninstaller.com/

Brug trin 4, så alt fjernes og slet også alle de rester, den finder. Hvis den spørger om du vil gemme nogle brugerindstillinger er det nok en god idé at sige nej. Husk at du kan lave backup af dine bookmarks først, så du ikke mister dem.

Så kunne man downloade og installere en frisk version af Firefox og se om ikke det løser problemet. http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/

Virker det?
Avatar billede squazz Novice
27. april 2009 - 22:52 #7
Det ser ud til at have hjulpet :)
Tusind tak ;)

Nogen der kan forklare mig hvad der gik galt?
Avatar billede mchlbk Praktikant
27. april 2009 - 23:37 #8
Næ ærlig talt ikke! :D Nogle gange er det bare det der skal til.

:)
Avatar billede squazz Novice
28. april 2009 - 07:34 #9
Øv, det kunne ellers have været dejligt at vide hvad der kunne have forsaget problemet...

Men, der har ikke været problemer siden, og det ser ud til at virke som det skal... Så hvis du lige smider et svar så får du dig lige en ladning points ;)
Avatar billede mchlbk Praktikant
28. april 2009 - 10:55 #10
;)