Avatar billede millionairemike Nybegynder
16. april 2009 - 23:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få lyden til at virke på Min Toshiba Bærebar

Hej Experter

Jeg har lige fået formateret fra Vista, til Win Xp

Men jeg kan ikke få lyd på, selvom jeg har hentet driver fra Toshibas hjemmeside af

Har et billed fra enhedshåndtering (hvis det hedder det?)

http://peecee.dk/upload/view/165366

Og der står kun pci Device som gult..

og kan ikke rigtig finde lydkortet der, mon det slet ikke er tilsluttet ?

Hvilket jo ville være mærkeligt når det er en bærebar

Håber i kan hjælpe
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 00:03 #1
Kan du ikke taget et screenshot mere, bare hvor du viser hvad "Sound, Video and Game controllers" indeholder? :)
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 00:04 #2
Derudover ville det også hjælpe os, hvis du skrev Model/Modelnummer på bærbaren, så vi er helt med på detaljerne :)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
17. april 2009 - 01:00 #3
Avatar billede soren_lau Nybegynder
17. april 2009 - 12:07 #4
Hvis du går ind i enhedens egenskaber kan du under fanen "detaljer" se vendor og device id.
Dem kan du slå op på denne side http://www.pcidatabase.com/
der er mange derinde hvor der er et direkte link til driver, ellers prøv at google den enhed du har slået op.
så er du sikker på det er den rigtige enhed du henter driver til.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
17. april 2009 - 18:59 #5
Virker det ???