Avatar billede firefigther23 Nybegynder
16. april 2009 - 10:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slettet outlook.pst fil!!!

Er på vej til at formatere min gamle computer, men inden da vil jeg gerne overfører alle min mails til min eksterne harddisk, så de kan genoprettes senere.

Problemet er at jeg på et tidspunkt har slettet den fil som hedder outlook.pst! Den spørger efter placeringen hvergang jeg åbner outlook, men den eksisterer slet ikke mere.

Er det muligt, at kunne komme videre herfra og få kopieret alle min mails??

På forhånd tak for hjælpen
16. april 2009 - 10:16 #1
Det er filen Outlook.PST, der indeholder alle dine mails. Så hvis den er slettet har du slettet alle mails.
Avatar billede firefigther23 Nybegynder
16. april 2009 - 10:22 #2
Okay, men så har jeg åbenbart ikke slettet den.. Men kan simpelthen ikke finde den på min computer.
Avatar billede j3ppah Novice
16. april 2009 - 10:24 #3
Altså, da du havde det på den gamle har du jo oprettet den .pst fil (arkiv), den har du så overført til en usb eller lignende, så du kunne finde den senere...
Du skal så efter formatering, ind og få dit nye outlook til at loade din .pst fil, som du har gemt...

.pst, indeholder alle de mails som du har gemt...
Avatar billede firefigther23 Nybegynder
16. april 2009 - 11:03 #4
Tror jeg har fundet ud af det nu...

Tusind tak for hjælpen eksperter....
Avatar billede j3ppah Novice
16. april 2009 - 11:05 #5
husk at lukke tråden